quarta-feira, 6 de maio de 2009

PEDRO BUENO SALTO


Carlos Pereíra
OS MEUS AMIGOS
Para Pedro Bueno
Os amigos intensos son moléculas puras
que vou introducindo no meu tórax lourido.
Partículas de seiva que anovan o pole
que eu quero ofrendar a terras calcinadas.
Función circulatoria de recibir e dar
en rouca electrólise que libera a enerxía
sutil e proteínica que incendia, boreal,
olladas e silencios, as íntimas conversas.
Nos amigos viaxo nos seus tránsitos únicos,
gozo dos vendavais e occidentes suévicos,
escalo os himalaias delicados dun poema
e proclamo, no medio dun batallón de óperas,
que quero profanar adolescencias.
Nos amigos intúo o pracer do frenético,
do voluptuoso amor ou do martirio,
a ascética vivencia do fracaso ou a gloria.
Nos amigos penetro no ritmo incorpóreo
de ollar, nun lenzo branco, a surreal imaxe
dunha atalaia revestida de labios
disparando, inconsciente,
unha afumada música inharmónica.
Nos amigos
-paseantes de meandros somnámbulos de leite-,
achégome tremente, esparexendo incenso,
-fincando na poeira utopías purpúreas-
aos arrabaldes máxicos do home.

Sem comentários:

Pesquisar neste blogue

Arquivo do blogue

Acerca de mim

A minha foto
Porto, Portugal
GALERIA DE ARTE CONTEMPORÂNEA LARGO DOS LÓIOS,50 4050-338PORTO (+351)222005156 galeriavieiraportuense@gmail.com www.galeriavieiraportuense.com